Set Gastrik Shaklee

Set Gastrik Shaklee

 Selepas Adaa kongsi pengalaman Adaa tentang Gerd, semakin ramai yang menghubungi Adaa menyatakan yang mereka juga mengalami keadaan yang sama. Tetapi ada juga sebahagian daripada mereka keliru antara gastrik dan gerd. Simptomnya hampir sama dan cara mengubatinya juga...
6 Tips Memilih Serbuk Protein

6 Tips Memilih Serbuk Protein

Zaman sekarang, serbuk protein atau “Protein Powder” bukan lagi asing dalam kalangan masyarakat kita terutamanya golongan muda. Dulu tak siapa peduli tentang serbuk protein sebab yang kita tahu protein adalah dari sumber ayam, daging, ikan dan sebagainya....
Tips Berpuasa Untuk Pesakit Gerd

Tips Berpuasa Untuk Pesakit Gerd

Pejam celik, pejam celik dah nak masuk Ramadhan dah. Lagi sebulan je lagi. Bila tiba Ramadhan ni selain rasa teruja, ada sedikit kebimbangan untuk pesakit gerd dan gastrik samada mampu berpuasa atau tidak kan. Peluang beribadah macam ni bukan datang selalu, dah pasti...
Resepi Smoothies Paling Sedap [Eat Clean]

Resepi Smoothies Paling Sedap [Eat Clean]

Hari ni tak berapa sempat nak tulis panjang. Jadual penuh dari pagi ke petang. Tapi memandangkan nak juga update, kali ni Adaa kongsikan 4 resepi smoothie yang sangat-sangat sedap. Tonton video sampai habis baru salin resepi smoothie pilihan anda ok? Nak cuba semua...
Jangan Minum Soya Ketika Mengandung

Jangan Minum Soya Ketika Mengandung

Bolehkah minum soya ketika mengandung?. Adakah soya boleh membahayakan kandungan? Soalan penting tu. Rata-rata memang mengetahui bahawa soya mempunyai pelbagai kelebihan. Jadi, takkan lah minum soya ketika mengandung tak boleh pula. Ketika mengandung, ibu memerlukan...
Resepi Masker Mudah Untuk Kulit Cantik

Resepi Masker Mudah Untuk Kulit Cantik

Pernah buat masker sendiri dirumah? Di dalam gambar di atas Adaa kongsikan satu resepi masker yang cukup-cukup mudah untuk dilakukan dan sangat sesuai untuk anda yang mempunyai kulit berminyak. Hanya dengan 2 bahan sahaja dan siap untuk bermasker! Tapi, istimewa kali...

Pin It on Pinterest