Pengalaman Gastrik Gerd Dan Anxiety

Pengalaman Gastrik Gerd Dan Anxiety

Gastrik Gerd dan Anxiety. Mungkin sudah semakin ramai yang mula tahu tentang penyakit ini tetapi masih belum jelas apa atau bagaimana rasanya penyakit ni? Kalau sakit mata nampak di mata, obesiti boleh tahu dari susuk tubuh dan berat seseorang, patah kaki juga boleh...
Gastrik Gerd dan Anxiety

Gastrik Gerd dan Anxiety

Jika dahulu perkataan Gastrik Gerd dan Anxiety jarang kita dengar dikalangan masyarakat kita, kini ianya sudah semakin kerap di dengar. Kenapa? Adakah ianya penyakit yang berjangkit sehingga sudah semakin ramai masyarakat Malaysia mengidapnya? Tidak. Habis dari mana...
Anda Pesakit Gerd? Jom Kongsi Pengalaman

Anda Pesakit Gerd? Jom Kongsi Pengalaman

Salam 4 Ramadan buat semua umat Islam. Hari ni misi pencarian Pesakit Gerd. Setelah Adaa sendiri secara rasmi bergelar pesakit Gerd sejak tahun 2015 yang lepas dan Adaa kongsikan segala pengalaman dan info tentang Gerd, terlalu ramai yang menelefon dan menghubungi...
Set Gastrik Shaklee

Set Gastrik Shaklee

 Selepas Adaa kongsi pengalaman Adaa tentang Gerd, semakin ramai yang menghubungi Adaa menyatakan yang mereka juga mengalami keadaan yang sama. Tetapi ada juga sebahagian daripada mereka keliru antara gastrik dan gerd. Simptomnya hampir sama dan cara mengubatinya juga...
Tips Berpuasa Untuk Pesakit Gerd

Tips Berpuasa Untuk Pesakit Gerd

Pejam celik, pejam celik dah nak masuk Ramadhan dah. Lagi sebulan je lagi. Bila tiba Ramadhan ni selain rasa teruja, ada sedikit kebimbangan untuk pesakit gerd dan gastrik samada mampu berpuasa atau tidak kan. Peluang beribadah macam ni bukan datang selalu, dah pasti...
Kerabu Ayam [Ala Eat Clean]

Kerabu Ayam [Ala Eat Clean]

Semalam Adaa dah kongsikan SALAD AYAM [ RESEPI PESAKIT GERD] j yang juga sesuai untuk orang yang nak eat clean. Hari ni adaa nak kongsi satu lagi resepi tekak melayu sikit iaitu kerabu ayam. Kerabu ayam ni memang banyak versi tapi seperti biasa, Adaa tak suka yang...
Salad Ayam [Resepi Pesakit Gerd]

Salad Ayam [Resepi Pesakit Gerd]

Nampak menyelerakan tak Salad Ayam tu? Adaa punya dah lama masuk perut jadi kita pinjam ehsan google. hehe. Jangan marah ha. Sebenarnya resepi salad ayam ni mudah yang amat dan semua pun boleh makan termasuklah mereka yang nak jaga badan, nak makan secara seimbang,...

Pin It on Pinterest