PROMOSI HARI MALAYSIA DARIPADA SHAKLEE!

PROMOSI HARI MALAYSIA DARIPADA SHAKLEE!

Percaya tak wanita diatas tu berusia 50-an. Adaa memula memang tak percaya sebab nampak muda sangat. Dah lah nampak muda, lawa pulak tu. Nak jadi macam tu tak? Ha, boleh, tiru je rahsia Pn.Asmah ni. Apa kaitan pula kes Pn.Asmahdengan tajuk Promosi Hari Malaysia ni?...
GIVEAWAY: HARMONIZE WITH NATURE

GIVEAWAY: HARMONIZE WITH NATURE

Bismillah, Assalamualaikum semua..Selamat Hari Malaysia, Selamat Hari Merdeka. Bulan ni memang penuh dengan sambutan yang menggembirakan, syukur. Jadi, sempena kegembiraan masih ada ni, Adaa pun nak sambung lagi lah bagi anda gembira. Sejak Adaa berpindah blog dari...
CARA BELI SHAKLEE SECARA ONLINE

CARA BELI SHAKLEE SECARA ONLINE

Ramai yang bertanya, Shaklee boleh beli secara online ke? Ya, dah tentu boleh. Sebelum ni Shaklee tak ada sistem online. Masa Adaa mula daftar sebagai ahli Shaklee 7,8 tahun lepas masih belum ada sistem online ni semua manual. Kena turun HQ atau branches atau upline...
VITAMIN C CHEWABLE KINI KEMBALI!

VITAMIN C CHEWABLE KINI KEMBALI!

Assalamualaikum!! Hari ni Adaa nak kongsikan satu berita gembira. Setelah bertahun menghilangkn diri, kini Vitamin C chewable dari Shaklee telah kembali dengan rumusan yang telah dipertingkatkan khas untuk anda! Ini memang kegemaran ramai sebab rasanya yang sedap...

Pin It on Pinterest