BILAKAH WAKTU SUBUR LELAKI?

BILAKAH WAKTU SUBUR LELAKI?

Setiap kali bercakap isu cuba mengandung, cuba mendapatkan anak, semua orang tahu seseorang wanita harus berada pada waktu suburnya. Selain daripada waktu itu, kemungkinan untuk hamil memang tiada. Oleh sebab waktu atau kitaran subur wanita sangat penting, jadi banyak...
CARA SIMPAN SUPLEMEN YANG TERBAIK

CARA SIMPAN SUPLEMEN YANG TERBAIK

Bagaimana cara terbaik untuk kita simpan suplemen atau vitamin kita? Bila kita pergi pasaraya, beli sayur, ikan, barang dapur, balik tu kita dah tahu dah mana yang nak letak dalam peti sejuk, mana yang nak letak dalam peti sejuk beku, mana yang boleh letak dekat rak...
AIR DETOKS EPAL DAN KAYU MANIS

AIR DETOKS EPAL DAN KAYU MANIS

Selamat Hari raya!! Lama betul cuti raya tahun ni kan? Seminggu beraya macam-macam makan, minum. Kalau pergi 10 rumah, 10 jenis makanan dan minuman lah yang kita makan ye tak? Jadi, disebabkan perut dan terima macam-macam makanan, apa kata kita kembali ke pangkal...
#THROWBACK HARI RAYA DI BUMI ASING

#THROWBACK HARI RAYA DI BUMI ASING

Setiap kali tiba Hari Raya mesti banyak kenangan. Bermula dari kita kecil dulu, seronoknya dapat main bunga api, dapat kasut baru baju baru (walaupun sedondon semua adik beradik macam boria), dapat berjalan sana-sini dengan kawan-kawan, dapat duit raya dan banyak...

Pin It on Pinterest