NAK VITAMIN C MURAH?

NAK VITAMIN C MURAH?

Bila sebut tentang Vitamin C memang berlambak sangat dipasaran. Tinggal pilih sahaja. Ada yang murah, ada yang mahal, ada yang semulajadi, ada yang sintetik. Sampaikan kadang tu tak tahu nak pilih macam mana betul tak? Dalam entry Adaa yang bertajuk Vitamin C: Ketahui...
ANDA PESAKIT GERD? JOM KONGSI PENGALAMAN.

ANDA PESAKIT GERD? JOM KONGSI PENGALAMAN.

Salam 4 Ramadan buat semua umat Islam. Hari ni misi pencarian pesakit Gerd. Setelah Adaa sendiri secara rasmi bergelar pesakit Gerd 3 tahun yang lepas dan Adaa kongsikan segala pengalaman dan info tentang Gerd, terlalu ramai yang menelefon dan menghubungi Adaa secara...
RAHSIA KULIT CANTIK DENGAN SOYA

RAHSIA KULIT CANTIK DENGAN SOYA

Soya sangat terkenal sebagai salah satu sumber protein terbaik dan berkualiti tinggi yang boleh kita dapati. Orang Jepun, Korea suka sangat soya ni tau. Tak hairanlah kulit mereka cantik, bonus, mereka juga lebih sihat. Apabila bercakap tentang soya, kita tak boleh...
5 KELEBIHAN BERPUASA

5 KELEBIHAN BERPUASA

Lagi dua hari sahaja kita akan menyambut 1 Ramadhan. Ini kalau bulan puasa ni tengok gambar kat atas tu pun meleleh air liur tau. Alhamdulillah, bersyukur kita masih dipanjangkan umur untuk bertemu dengan bulan yang mulia ini dan mendekatkan lagi diri kita dengan...
SAYA UNDI KESIHATAN!

SAYA UNDI KESIHATAN!

Semalam iaitu pada 9 Mei 2018, seluruh rakyat Malaysia telah keluar untuk mengundi tapuk pimpinan Malaysia. Sana sini heboh nak undi itu nak undi ini dari pagi sampailah ke lewat malam. Malah ada yang berjaga sehingga 4 pagi tadi untuk mengetahui keputusan kan? Dan...

Pin It on Pinterest