kulit cantik

etul ke boleh dapatkan kulit cantik dengan harga rendah macam tu? Ya, tak tipu punya tau. Macam mana tu? Adakah dengan penggunaan bahan kimia bahaya? Guna vitamin sintetik? Produk murah dan belum diuji? Uih, mintak jauh lah ya. Memang Adaa tau ramai orang ada masalah kulit dan nak dapatkan kulit cantik ni bukan senang. Perlukan penjagaan dan nutrisi yang betul. Nak guna cara yang mahal pun boleh tapi bukan semua mampu kan. Jadi untuk anda yang mungkin nak berjimat atau memang mencari penyelesaian dengan harga minima, boleh cuba ok? Apa yang RM2 tu?

 

KULIT CANTIK HANYA DENGAN VITAMIN E DAN VITAMIN C

 

Vitamin C dan vitamin E ni vitamin yang paling asas dan paling penting dalam dunia kecantikan. Tetapi kalau kita pilih yang tak sesuai, mungkin tak dapat kesan yang optimum dan seperti yang kita harapkan.

Dengan Shaklee, ianya telah lama terbukti SELAMAT, BERKESAN, SEMULAJADI jadi atas sebab itu ianya telah menjadi pilihan ramai sejak berpuluh tahun dulu.

Tahu tak, dah ramai pelanggan Adaa yang ambil Vitamin C dan E untuk kulit, kemudian berhenti untuk cuba produk yang lebih terkini dan popular tetapi akhirnya semua kembali mencari Shaklee semula kerana kata mereka setelah mencuba pelbagai produk, ternyata Shaklee memberikan kesan yang paling baik. Itu bukan adaa buat cerita tau, ini cerita benar.

TAPI BETUL KE HANYA RM2 SEHARI?

 

Ya betul. Hanya serendah RM2 sehari sahaja tau. Kalau ahli Shaklee lebih murah tau! Untung kan? Tapi boleh caya ke?

Ok, jom adaa buat kira-kira:

Sebiji = 165.63/120 = RM1.38 sebiji

Sebiji = 103.35/180 = RM0.57 sebiji

Sehari anda cuma perlukan sebiji Vitamin E dan C

= RM1.38+0.57

= RM1.95 SAHAJA!!

Betulkan? Malah tak cecah RM2 pun. Kelebihan buat ahli Shaklee anda akan dapat membeli pada harga lebih murah lagi sehingga 30% tau!

LEBIH JIMAT

 

Ramai orang bila dengar Shaklee, mereka kata ”MAHAL LAH!” Sabar dulu. Memang Adaa akui harga Shaklee agak tinggi berbanding suplemen lain dipasaran TETAPI, ya ada tapinya, anda kata mahal sebab banding dengan produk yang tak setara.

Kita kalau nak buat perbandingan haruslah apple to apple baru adil kan? Kalau banding apple to strawberry adil tak? Tak adil sebab memang dah tentu-tentu berbeza warna, bentuk, nutrisi, rasa.

Jenama Shaklee telah mendapat pengiktirafan dunia dan telah bertahan berpuluh tahun. Malah vitalea atau multivitamin nya sahaja sudah mencecah usia lebih 100 tahun!

 

Jika anda bandingkan dengan suplemen lain yang juga mempunyai reputasi dan jenama yang telah dikenali, Shaklee merupakan antara jenama yang sangat berpatutan dan jauh lebih murah. 

Selain itu Shaklee juga mempunyai kualiti yang tinggi dan telah diuji secara klinikal. Kalau produk tak berkualiti orang takkan ulang kali beli setiap bulan mahal ada yang dah guna sehingga berpuluh tahun setiap hari! Kalau tak berkualiti, ianya takkan bertahan dipasaran dunia.

Juga, orang selalu pandang harga sebotol. Tapi tahu tak, sebotol tu boleh tahan berbulan-bulan tau bukan sebulan. Contoh Vitamin C tadi, bila tengok harga, alamak, Rm103? Tapi bukan sebulan tau, tahan sehingga 6 bulan! Maksudnya hanya RM17 sahaja sebulan. Cuba tengok kat pasaran, ada tak dengan kualiti yang sama, dengan sistem pelepasan secara berterusan, dengan khasiat yang lengkap pada harga serendah itu? Tak jumpa kot.

Jadi, jika nakkan vitamin berkualiti untuk memenuhi nutrisi kulit anda pada harga yang amat berpatutan dan berkualiti tinggi, Adaa sarankan sangat amalkan pengambilan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee ni. InsyaAllah tak mengecewakan! Dah ramai mengakui cuma adaa belum sempat kongsi semua testimonial. Nanti adaa kongsikan secara berperingkat ok?

Nak order? Whatsapp jer. Boleh klik butang dibawah ya! Jom cantik dengan RM2!

 

HUBUNGI KAMI

Sekiranya anda ingin membuat pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi atau pembelian produk, boleh hubungi kami segera. 

Kami juga membuka peluang untuk anda menyertai team kami yang berpengalaman lebih 21 tahun sebagai rakan niaga dan memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri. Jom jadi jutawan sihat!

Pin It on Pinterest

Share This