Suplemen Vivix sangat terkenal dengan kepelbagaian fungsi untuk kecantikan dan kesihatan. Yang ada masalah jerawat, jeragat, nak langsing, nak kulit wajah berseri, nampak lebih muda, hilangkan kedutan dan wajah lebih tegang, semua ada. Selebriti kita pun tak terkecuali juga tau. Semua pakat jatuh cinta dengan suplemen Vivix ni sebab selebriti kan, mestilah nak yang terbaik untuk kesihatan dan kecantikan mereka supaya nampak jelita dalam kaca TV tu. Mereka siap kongsikan tentang suplemen vivix di Instagram mereka. Jom tengok!

Suplemen vivix
Ini Adaa kongsikan screenshot mereka di Instagram. Baru 4 orang artis ni belum campur yang selebriti indonesia lagi. Mereka lagi ramai yang menggunakan suplemen Vivix sehingga ada yang jadi duta tau! Siapa tak kenal dengan Emma Maembong, kulit putih, wajah kacukan. Rita rudaini yang memang sejak dulu lagi hebat dalam lakonan dan kekal langsing jelita. Ayu Raudhah, lagilah, kulit gebu, tegang, cerah berseri walaupun dah beranak pinak! Mereka semua ni memang terkenal dengan kecantikan mereka kan. Ni takda sembunyi-sembunyi dah rahsia ni. Semua walaupun umur dah cecah 30-40 an, tapi nampak SANGAT muda.

KENAPA SUPLEMEN VIVIX MENJADI PILIHAN SELEBRITI?

1. Ianya LENGKAP dengan pelbagai kebaikan dalam hanya 1 botol. Membantu untuk memperbaiki sel dari dalam supaya selebriti ni boleh kelihatan menawan, langsing, bertenaga, lebih sihat dan AWET MUDA. 2. Selebriti mempunyai jadual yang sangat padat kadang sampai tak sempat makan. Dengan vivix, ia sangat mudah kerana anda hanya perlu minum 1 sudu kecil sahaja setiap hari. Bangun pagi terus minum. Senang. 3. Tentunya BERKESAN kerana terbukti ramai telah mengikut jejak langkah selebriti ini kerana siapa tak nak kelihatan “muda dari usia” bukan? Shaklee telah mengeluarkan kenyataan jika amalkan anggur shaklee ni anda akan kelihatan muda 25tahun daripada usia asal anda. . 4. Ia bukan sahaja membantu mencantikkan kulit wajah, tetapi manfaatnya jauh lebih besar tau! Ia juga membantu mencantikkan seluruh tubuh anda! 5. Ramuan terpilih dari 6 buah negara mampu membuatkan anggota badan yang kendur dan lembik menjadi TEGANG,MUDA,ANJAL,TERLETAK dan MENAWAN . 6. Selain mencantikkan,suplemen VIVIX turut membantu menurunkan berat badan. WOW! bukan saja cantik tapi dapat kurus ramping pula Kalau anda nak tahu, inilah rahsia kelangsingan wanita Perancis. Wanita Perancis lebih suka minum wine kerana kandungan resveratrol dalam wine tersebut dapat membantu tubuh kekal langsing dan tampak muda. Lebih hebat lagi, Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol sahaja! 7. Sesuai untuk wanita yang mementingkan kecantikan kerana ia merawat sel rosak dalam badan kita hingga ke peringkat DNA iaitu sel badan paling halus . 8. 1 sudu kecil Vivix = 100 gelas pati anggur pekat yang berkualiti! . 9. Teknologi penghasilan dihasilkan oleh para DOKTOR dan SAINTIS dan kos kajiannya melibatkan berbillion USD.Ia terbukti NATURAL,SELAMAT & BERKESAN . Jadi, kalau rasa nak jelita macam artis ni, kenalah amalkan suplemen Vivix ye tak?

Contact Us

Untuk sebarang pertanyaan, pembelian produk, rundingan produk dan kesihatan serta peluang jana income bersama team kami sila hubungi kami segera!

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This