testimonial youth malaysia

Hari tu Adaa dah kongsikan beberapa testimonial tapi ada yang komen katanya semua testimonial luar negara. Lepas tu Adaa kongsikan pula beberapa testimonial Youth Malaysia memandangkan kita ni rakyat Malaysia kan. Nak bukti lebih jelas katanya. Belum cukup juga. Kali ni lagi sekali Adaa kongsikan 9 testimonial Youth Malaysia. Memang takda main guna filter ke apa tau. Ini telus dan tulus dari hati.

 

9 TESTIMONIAL YOUTH MALAYSIA

testimonial youth malaysia
testimonial youth malaysia
testimonial youth malaysia
testimonial youth malaysia
testimonial youth malaysia

Cuba anda tilik satu-satu testimonial ni. Ini memang orang Malaysia ya, jadi jika mereka boleh jadi lawa macam ni, anda pun dah tentu boleh.  Ada yang 3 hari dah nampak kesan, ada yang 7 hari, 14 hari. Yang pasti semuanya menunjukkan kesan yang positif. Kawah-kawah muka semua makin cetek. Jeragat makin pudar, segala parut makin hilang, pori pun makin mengecil, muka makin bersinar. Yang paling menarik, kulit jadi lebih cerah dan tidak kusam. Makin berseri dan nampak lebih muda! Tona kulit pun lebih sekata.

 

JAMINAN OLEH SHAKLEE

Bukan senang ya sesebuah syarikat nak buat jaminan kalau mereka tak yakin sebab silap-silap boleh kena saman berjuta malah berbillion. Tetapi kali ini Shaklee sendiri telah memberi jaminan bagi semua pengguna YOUTH. Anda tahu tak, syarikat kosmetik lain, memang banyak berjanji dalam iklan-iklan di TV misalnya, tetapi mereka tak berani meletakkan sebarang angka atau statistik kerana dikhuatiri akan disaman atau sebagainya sekiranya berlaku sebarang masalah. Tetapi, nak kata yakinnya Shaklee kali ini, mereka sendiri menguji, memberikan bukti dan memberi jaminan berkaitan YOUTH ini.

TERUJA?

Bayangkan, dah bertahun cari produk yang organik dan semulajadi dan pada masa yang sama berkesan tapi asyik gagal. Kali ini dah ada depan mata. Bukti pun dah kami tunjukkan. InsyaAllah lepas ni makin ramai  yang nak tunjuk kulit lawa depa tau. Memandangkan bulan ini Shaklee mula melancarkan penjualan Youth kepada orang ramai, adaa yakin memang lepas ni semua pakat letak muka dalam internet sebab nak berkongsi kegembiraan mereka yang dah dapat kulit muka ala korea. 1 Mac buka untuk jualan, 2 Mac dah licin satu Malaysia. Anda rasa? Memang sah-sah bagus dan berkesan. Mana lagi nak dapat produk yang berkesan dan yang lebih penting, selamat, selamat dan selamat.  Lagi penting, tak seperti produk lain yang hanya menghakis bahagian luar kulit untuk menampakkan kulit lebih cantik, Youth merawat dari akar seawal peringkat DNA sel anda. Ini bukan sekadar kosmetik tetapi lebih dari itu. Produk yang membuatkan anda lebih sihat, dan muda lebih lama!

SAYA NAK YOUTH!

Nak dapatkan Youth bulan ini? Ada promosi tau. Semalam Adaa dah tulis pasal promosi Youth ni. Rugi sangat kalau tak rebut. sungguh. R.U.G.I  Nak dapatkan set pertama anda, jom hubungi Adaa segera! Minggu depan stok baru masuk, lambat kang habis lagi nanti.  Dapatkan segera!

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee! 

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This