TESTIMONIAL VIVIX SHAKLEE

Seperti yang adaa janjikan sebelum ni, Adaa akan kongsikan banyak lagi testimonial vivix shaklee yang ada dalam simpanan Adaa ni lah ye. Mungkin dari masa ke masa kita tambah lagi ok? Atau anda sendiri nak cuba dan letakkan di ruangan komen pun boleh juga. Vivix ni ada 1001 kebaikan dan dengan kualiti yang tinggi, dah tentu ianya menjadi produk idaman dan paling digemari oleh pengguna Shaklee. Kalau pergi ke Home Office Shaklee di California, USA, dekat pintu masuk je dah ada satu replika gergasi produk vivix ni. Terbukti iainya produk No 1 Shaklee. Jadi tak hairanlah ramai yang tak ragu-ragu untuk menggunakannya siap sudi bagi testimonial vivixshaklee ni secara sukarela lagi tau. Punyalah teruja nak kongsi kesan dengan orang lain. Sempena hari Malaysia pada hari ni Shaklee mengadakan promosi lagi tau, rugi sapa yang melepas. Cepat cuba supaya anda juga boleh berkongsi testimonial vivix shaklee dengan kami!

TESTIMONIAL VIVIX SHAKLEE

vivix 1
vivix 3
vivix 5
vivix 7
vivix 9
vivix 11
vivix 13
vivix 15
vivix 17
vivix 19
vivix 21
vivix 23
vivix 2
vivix 4
vivix 6
vivix 8
vivix 10
vivix 12
vivix 14
vivix 16
vivix 18
vivix 20
vivix 22
vivix 24

Vivix telah membantu mereka dalam pelbagai perkara. Walaubagaimana pun, ingin Adaa ingatkan ya, vivix bukanlah ubat tetapi makanan tambahan atau suplemen yang mungkin boleh membantu masalah anda.

VIVIX BUKAN UBAT

Ramai yang menganggap Shaklee adalah ubat. Ingin adaa tekankan bahawa Vivix atau mana-mana produk Shaklee adalah bukan ubat. Ianya hanyalah supplemen ya. Jadi sebelum anda mengambil keputusan untuk beli, Adaa nasihatkan dapatkan konsultasi daripada kami dahulu dan sekiranya anda ada sebarang penyakit, sila rujuk doktor anda dahulu.

Bukan apa, ada sesetengah orang tu nakkan kesan yang cepat, nak kan itu, nak kan ini, tetapi kesan suplemen bukanlah seperti ubat. Ianya tidak ‘segera‘. Ianya mengambil masa sebab ini hanyalah makanan. Lagi kan sel tubuh kita memerlukan 90 hari untuk berganti. Jadi paling minimum untuk kita nampak kesan sesuatu suplemen sebenarnya mengambil masa sekitar 3 bulan. Jika inginkan tindak balas yang cepat, ini mungkin bukan pilihan yang tepat. Kalau ada yang dapat kesan positif dalam beberapa hari tu, itu bertuahlah sebab keberkesanan sesuatu produk juga bergantung kepada seseorang. Lain orang, lain kondisinya. Shaklee ni makanan yang bernutrisi untuk tubuh anda. Jika diamalkan secara berterusan, insyaAllah tubuh kita juga akan sentiasa sihat dan risiko untuk sakit mungkin lebih rendah. Segalanya atas izin Tuhan pastinya. Jadi, untuk nasihat yang lebih tepat, sila hubungi kami ya.

READ  MUSCADINE GRAPE ANGGUR UNTUK SIHAT & CANTIK?

Bila dah tahu cara makan yang betul, rajin amalkan, dapat kesan yang memuaskan, sudi-sudilah berkongsi testimonial Vivix Shaklee dengan kami ya!

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee! 

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This