Serbuk Protein

Zaman sekarang, serbuk protein atau “Protein Powder” bukan lagi asing dalam kalangan masyarakat kita terutamanya golongan muda. Dulu tak siapa peduli tentang serbuk protein sebab yang kita tahu protein adalah dari sumber ayam, daging, ikan dan sebagainya. Tapi dengan kesibukan dunia sekarang ni serta kesedaran yang lebih tentang pemakanan, ramai orang sudah mula ambil peduli tentang pola pemakanan yang betul, tabiat makan yang betul. Walau sesibuk mana sekalipun, kalau boleh semua masih ingin mengekalkan tabiat makan yang sihat. Dan salah satu cara bagi mendapatkan bekalan protein dengan cara segera adalah melalui pengambilan serbuk protein. Tapi, kalau kita lihat, di pasaran terlalu banyak serbuk protein kan? Jadi macam mana nak buat pilihan yang betul dan selamat?

6 TIPS MEMILIH SERBUK PROTEIN TERBAIK

Serbuk Protein 1
Serbuk Protein 1

PROTEIN NUTRISI PALING ASAS & PENTING

 

Protein merupakan asas kepada pembinaan sel dan tisu. Tanpa protein yang berkualiti, badan kita pun akan mengalami banyak masalah. Jerawat lah, jeragat, parut, tenaga kurang, otot kurang, masalah tumbesaran dan pelbagai isu kesihatan.

Jadi, dipendekkan cerita, protein ni paling asas lah. Walaupun anda tak mahu ambil vitamin lain tetapi, protein adalah satu kemestian. Sebab itu sangat penting untuk kita pilih protein yang berkualiti dan terbaik dalam pemakanan harian kita.

Perhatikan dan baca dengan teliti 6 tips yang Adaa kongsikan tadi. Jadi pengguna yang bijak. Kesihatan anda sangat penting ya, jadi jangan ambil remeh. Jangan beli hanya berdasarkan ikut-ikutan atau populariti sesuatu produk tanpa mengambil kira bahan atau keselamatan yang terjamin.

 

MASIH TAK TAHU NAK BUAT PILIHAN?

 

Adaa boleh tolong mudahkan. Shaklee ESP memenuhi segala kriteria yang ditetapkan oleh pakar. Jika ragu, anda boleh langsung sahaja menghubungi pihak Shaaklee Malaysia dan dapatkan kepastian.

READ  SOYA BAHAYA UNTUK KESIHATAN?

Adaa? Dah 7 tahun menggunakan ESP dan memang puas hati!!

 

Bulan ni ada promosi tau. ūüôā

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee! 

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This