Aktiviti Cuti Sekolah Untuk Anak Lelakiku

[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.0.47″ next_background_color=”#000000″][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-20.jpg” alt=”aktiviti cuti sekolah” align=”center” _builder_version=”3.0.89″ max_width=”50%” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Bila cuti sekolah ni pening juga nak memikirkan aktiviti apa nak dibuat untuk anak-anak kan? Cuti pendek tak sempat buat apa, bila cuti panjang pening pula nak fikir aktiviti cuti sekolah. Dalam ekonomi yang tengah meleset ni kalau boleh nak cari aktiviti cuti sekolah yang minima budget tetapi tetap memberikan keseronokan untuk anak-anak atau sekurang-kurangnya satu pengalaman baru untuk diorang. Untuk anak-anak Adaa ni kali ni abahnya yang mengambil inisiatif untuk menguruskan satu aktiviti cuti sekolah. Dulu dia sendiri merasa seronoknya berkhemah dengan ibu bapa, jadi kali ni suami Adaa nak anak-anak pula merasa. Tapi sesuai tak untuk kanak-kanak kecil?

Untuk pengetahuan, anak-anak adaa pun taklah besar sangat. Baru berusia 8, 6 dan 4 tahun. Jadi nak berkhemah betul-betul dalam hutan buat pertama kali mungkin agak mengejutkan. Jadi, kali ni kita buat percubaan dulu lah.

Bagi ibu bapa yang pening nak fikir aktiviti apa nak dibuat untuk anak-anak dengan masa dan budget yang minima, mungkin boleh cuba ni juga. Jom tengok apa kami buat!

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

AKTIVITI CUTI SEKOLAH DENGAN HERO-HERO KECIL

PENGALAMAN BERKHEMAH

 

Macam yang Adaa katakan tadi, nak masuk hutan terus macam kurang sesuai. Jadi, buat permulaan, kita cari kawasan yang sesuai iaitu kampung! Kampung kami ni agak atas bukit sedikit pemandangannya jadi bolehlah cari tapak sikit sebelah rumah tu dan mula pacak khemah. Khemah ni pun dapat percuma je masa kerja dulu hehe. Ok mula pacak khemah sebelah dapur Onyang diorang šŸ™‚

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-4.jpg” align=”center” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Mula-mula pacak betul-betul tepi hutan semak tapi agak sempit dan dekat sangat pula dengan tempat bakar sampah. Nampaknya kena alih lokasi

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-3.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Kena paksa bergambar tengah hari buta sebab nak tunjuk khemah dah siap! Tinggal tunggu petang redup sikit untuk mulakan aktiviti!

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-5.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

3 hero muka teruja nak mulakan aktiviti berkhemah yang diorang sendiri tak tahu apa itu berkhemah haha. Inilah masanya nak perkenalkan sesuatu yang baru kan.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

MENJELANG MALAM

 

Bila petang dah mula, dalam pukul 5 gitu, kita boleh mula nyalakan api untuk acara utama iaitu MAKAN! Berkhemah tak sah kalau takda BBQ kan. Tapi kali ni kita cuma nak tunjukkan aktiviti pada anak-anak apa yang boleh dilakukan ketika berkhemah, jadi tak perlu banyak sangat makanan dan cari makanan yang mereka suka. Tak perlulah nak perap ayam ke daging lembu ke kambing bagai. Adaa cuma beli ikan cencaru, fishcake, fish ball, sosej dan salmon untuk diri sendiri haha.

DAPATKAN BARANG KEPERLUAN

 

Lupa nak cerita, sebelum dirikan khemah tadi, bawa dulu anak ke Giant untuk beli barang nak berkhemah. Bukan banyak pun, cuma makanan untuk bakar-bakar dan arang. Bila bawa ke bahagian PERKHEMAHAN di Giant tu sekurang-kurangnya mereka tau apa yang diperlukan untuk perkhemahan. Ada arang, khemah, macam-macam alatan untuk hidupkan api dan sebagainya. Bagi sedikit pendedahan.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-1-1.jpg” align=”center” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Nak masuk jugak gambar kan..

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-2.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Mula nak hidupkan api untuk BBQ. Posing dulu sebelum hidupkan api.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-6.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Yea, api dah hidup, boleh mula bakar sosej dan sewaktu dengannya.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-7.jpg” align=”center” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Lumur ikan dengan garam je dan lada hitam kalau ada. Siap nanti perah limau dan ngap!

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-8.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Buah limau kasturi yang anak-anak petik dari lereng bukit bawah nun. Uwan diorang tanam. Senang semua dah ada disekeliling.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-9.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Fish cake bakar yang digemari kanak-kanak. Cicah sos pun sodap

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-10.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Bakar salmon sikit peneman ikan cencaru. Takyah banyak, sekeping dua cukup.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

CAMP FIRE

 

Bila ada khemah tak sah kalau takda unggun api waktu malam kan. Jadi inilah masanya. Malam pun dah tiba, sambil makan, sambil nyalakan unggun api. Bagi peluang anak-anak merasa tengok unggun api tapi jangan lupa pantau ye ibu bapa sekalian. Seronok-seronok juga tapi keselamatan tetap kena utamakan.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-11.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-12.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-13.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

BERMALAM DALAM KHEMAH

 

Memikirkan nak kena tidur dalam khemah, diluar rumah, atas rumput memang agak menakutkan bagi sesetengah kanak-kanak. Memula tu ingat nak acah-acah tidur sampai pukul 10 je kan lepas tu masuk rumah. Tapi semua masuk je khemah terus lelap. Jadi senang cerita. Terus bermalam dalam khemah hingga ke pagi dalam kesejukan embun. Kami berlima dalam satu khemah memang best!

Bangun pagi, terus solat subuh dan buat pertama kali, pagi-pagi buta dah berada diluar, melihat pemandangan pagi yang sangat sejuk dan indah. Budak-budak pun seronok sebab ini macam satu pengembaraan bagi mereka. Bangun pagi pun mood masing-masing ceria.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-14.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Anak bujang no 3 lelap masuk khemah lepas puas bermain dan makan sejak siang tadi.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-15.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Lagi dua orang muka teruja nak tido dalam khemah.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-16.jpg” _builder_version=”3.0.89″ /][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Bangun subuh, solat dulu dalam embun. Sejuk oiii

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-17.jpg” _builder_version=”3.0.89″ max_width=”75%” module_alignment=”center” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2017/12/cuti-sek-18.jpg” _builder_version=”3.0.89″ max_width=”75%” module_alignment=”center” /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.89″]

Inilah pemandangan saat bangun subuh. Belah kiri tu guneĀ night modeĀ sebab gelap sangat lagi. Belah kanan tu bila dah cerah sikit. Gunung kat belakang tu tak nampak sebab diliputi kabus tebal.

Kadang kala tak perlu pun nak guna budget mahal, nak pergi tempat yang mewah untuk dedahkan anak-anak dengan perkara baru. Dunia sekarang semua tentang gadjet. Anak kitorang pun sama tak terlepas dari pengaruh teknologi ni kan. Jadi kita sebagai ibu bapa yang masih ada kenangan zaman kanak-kanak yang bebas gadjet masa tu nak jugak bagi anak merasa. Merasa kejar ayam itik, merasa main baling selipar dan macam-macam lagi. Jadi sekala sekala aktiviti cuti sekolah macam ni Adaa rasa perlu supaya anak juga tahu jejak lecak, main tanah, kenal kemuncup, kenal bukit bukau.

Mungkin perancangan kita tak lengkap, tapi cukup bagi pengajaran atau pendedahan baru untuk mereka. Bak kata orang, satu memori masa kecil mereka. Dan untuk itu, Adaa terima kasih sangat buat suami sebab dia yang menjayakan program ni hehe. Pengalaman ni bukan saja baru untuk anak adaa, malah adaa sendiri. Yelah, kita membesar dengan cara yang berbeza kan. Jadi kali ni kita menyelam ke zaman kanak-kanak sang suami. Alhamdulillah, anak-anak gembira. Paling penting adalah jugak aktiviti cuti sekolah. Kalau tidak menghadap Tv ajelah masing-masing.

Nanti mungkin anda pula boleh cuba untuk anak-anak kan! Selamat cuti sekolah!

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”Newsletter” _builder_version=”3.17.6″ background_color_gradient_direction=”90deg” box_shadow_style=”preset7″ box_shadow_horizontal=”80px” box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_color=”#e4edea” custom_margin=”60px|||” custom_margin_tablet=”0px|||” custom_margin_last_edited=”on|tablet” link_option_url=”*new footer 1″ prev_background_color=”#000000″ next_background_color=”#1f1f1f” global_module=”31679″][et_pb_row global_parent=”31679″ padding_1_tablet=”|40px||” padding_1_phone=”|||” padding_1_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.17.6″][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_cta global_parent=”31679″ title=”HUBUNGI KAMI” button_url=”https://api.whatsapp.com/send?phone=60179329859&text=” button_text=”Whatsapp” _builder_version=”3.17.6″ header_font=”Playfair Display||||||||” header_text_align=”left” header_text_color=”#000000″ header_font_size=”38px” background_color=”rgba(102,102,102,0)” text_orientation=”left” background_layout=”light” body_font=”||||||||”]

Sekiranya anda ingin membuat pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi atau pembelian produk, boleh hubungi kami segera.Ā 

Kami juga membuka peluang untuk anda menyertai team kami yang berpengalaman lebih 21 tahun sebagai rakan niaga dan memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri. Jom jadi jutawan sihat!

[/et_pb_cta][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image global_parent=”31679″ src=”https://adaainspiration.com/wp-content/uploads/2018/11/makeyup-artist-46.png” _builder_version=”3.12.2″ custom_margin=”-130px|-20%||” custom_margin_tablet=”0px|30%||” custom_margin_last_edited=”on|phone” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”Footer” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”#1f1f1f” link_option_url=”*new footer 2″ saved_tabs=”all” prev_background_color=”#ffffff” global_module=”31680″][et_pb_row global_parent=”31680″ _builder_version=”3.17.6″][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_text global_parent=”31680″ _builder_version=”3.17.6″ text_font=”||||||||” link_font=”Open Sans|600|||||||” link_text_color=”#8d8181″ link_line_height=”2em” header_font=”||||||||” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”||||||||” header_4_font=”Playfair Display SC||||||||” header_4_font_size=”20px” header_4_line_height=”1.5em” background_layout=”dark” custom_margin=”|||”]

contact us

+60179329859

[/et_pb_text][et_pb_text global_parent=”31680″ _builder_version=”3.11″ text_font=”||||||||” link_font=”Open Sans|600|||||||” link_text_color=”#8d8181″ link_line_height=”2em” header_font=”||||||||” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”||||||||” header_4_font=”Playfair Display SC||||||||” header_4_font_size=”20px” header_4_line_height=”1.5em” background_layout=”dark” custom_margin=”20px|||”]

Want to see more?

Galeri Testimonial

Produk Shaklee

Blog

[/et_pb_text][et_pb_text global_parent=”31680″ _builder_version=”3.11″ text_font=”||||||||” link_font=”Open Sans|600|||||||” link_text_color=”#8d8181″ link_line_height=”2em” header_font=”||||||||” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”||||||||” header_4_font=”Playfair Display SC||||||||” header_4_font_size=”20px” header_4_line_height=”1.5em” background_layout=”dark” custom_margin=”20px|||”]

delivery

Seluruh Malaysia

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_text global_parent=”31680″ _builder_version=”3.12.2″ text_font=”||||||||” link_font=”Open Sans|600|||||||” link_text_color=”#8d8181″ link_line_height=”2em” header_font=”||||||||” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”||||||||” header_4_font=”Playfair Display SC||||||||” header_4_font_size=”20px” header_4_line_height=”1.5em” background_layout=”dark” custom_margin=”|||”]

cash on delivery (cod)

Seremban, Seremban 2, Ampangan, Senawang, Sikamat, Paroi, Rembau, Kuala Pilah, Sendayan

[/et_pb_text][et_pb_text global_parent=”31680″ _builder_version=”3.12.2″ text_font=”||||||||” link_font=”Open Sans|600|||||||” link_text_color=”#8d8181″ link_line_height=”2em” header_font=”||||||||” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”||||||||” header_4_font=”Playfair Display SC||||||||” header_4_font_size=”20px” header_4_line_height=”1.5em” background_layout=”dark” custom_margin=”20px||0px|”]

Follow Me

[/et_pb_text][et_pb_social_media_follow global_parent=”31680″ _builder_version=”3.17.6″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” border_width_all=”8px” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” custom_margin=”1px|||”][et_pb_social_media_follow_network social_network=”facebook” url=”https://www.facebook.com/pengedarshakleediseremban” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]facebook[/et_pb_social_media_follow_network][et_pb_social_media_follow_network social_network=”twitter” url=”https://twitter.com/ShakleeSeremban” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]twitter[/et_pb_social_media_follow_network][et_pb_social_media_follow_network social_network=”linkedin” url=”www.linkedin.com/in/pengedar-shaklee-seremban” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]linkedin[/et_pb_social_media_follow_network][et_pb_social_media_follow_network social_network=”google-plus” url=”https://plus.google.com/+PengedarShakleeSeremban” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]google-plus[/et_pb_social_media_follow_network][et_pb_social_media_follow_network social_network=”instagram” url=”https://www.instagram.com/pakarvitaminkulit/” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]instagram[/et_pb_social_media_follow_network][et_pb_social_media_follow_network social_network=”youtube” url=”https://www.youtube.com/user/adaanoor” _builder_version=”3.17.6″ background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” follow_button=”off” url_new_window=”on”]youtube[/et_pb_social_media_follow_network][/et_pb_social_media_follow][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_contact_form global_parent=”31680″ captcha=”off” title=”Email Me” form_background_color=”rgba(141,129,129,0.15)” module_id=”et_pb_contact_form_0″ _builder_version=”3.12.2″ title_level=”h4″ title_font=”Playfair Display SC||||||||” title_text_color=”#ffffff” title_font_size=”20px” title_line_height=”1.5em” form_field_font=”Open Sans||||||||” form_field_text_color=”rgba(255,255,255,0.8)” form_field_font_size=”16px” form_field_line_height=”1.5em” custom_button=”on” button_text_size=”13px” button_text_color=”#8d8181″ button_bg_color=”rgba(0,0,0,0)” button_bg_color_gradient_start=”rgba(255,255,255,0)” button_bg_color_gradient_end=”#8d8181″ button_bg_color_gradient_start_position=”95%” button_bg_color_gradient_end_position=”95%” button_border_width=”0px” button_border_radius=”0px” button_font=”|600|||||||” button_icon=”%%180%%” button_icon_placement=”left”][et_pb_contact_field field_id=”Name” field_title=”Name” _builder_version=”3.16″ border_radii=”on||||” button_text_size__hover_enabled=”off” button_one_text_size__hover_enabled=”off” button_two_text_size__hover_enabled=”off” button_text_color__hover_enabled=”off” button_one_text_color__hover_enabled=”off” button_two_text_color__hover_enabled=”off” button_border_width__hover_enabled=”off” button_one_border_width__hover_enabled=”off” button_two_border_width__hover_enabled=”off” button_border_color__hover_enabled=”off” button_one_border_color__hover_enabled=”off” button_two_border_color__hover_enabled=”off” button_border_radius__hover_enabled=”off” button_one_border_radius__hover_enabled=”off” button_two_border_radius__hover_enabled=”off” button_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_one_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_two_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_bg_color__hover_enabled=”off” button_one_bg_color__hover_enabled=”off” button_two_bg_color__hover_enabled=”off”][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Email” field_title=”Email Address” field_type=”email” _builder_version=”3.16″ border_radii=”on||||” button_text_size__hover_enabled=”off” button_one_text_size__hover_enabled=”off” button_two_text_size__hover_enabled=”off” button_text_color__hover_enabled=”off” button_one_text_color__hover_enabled=”off” button_two_text_color__hover_enabled=”off” button_border_width__hover_enabled=”off” button_one_border_width__hover_enabled=”off” button_two_border_width__hover_enabled=”off” button_border_color__hover_enabled=”off” button_one_border_color__hover_enabled=”off” button_two_border_color__hover_enabled=”off” button_border_radius__hover_enabled=”off” button_one_border_radius__hover_enabled=”off” button_two_border_radius__hover_enabled=”off” button_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_one_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_two_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_bg_color__hover_enabled=”off” button_one_bg_color__hover_enabled=”off” button_two_bg_color__hover_enabled=”off”][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Notes” field_title=”Notes” field_type=”text” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.16″ border_radii=”on||||” button_text_size__hover_enabled=”off” button_one_text_size__hover_enabled=”off” button_two_text_size__hover_enabled=”off” button_text_color__hover_enabled=”off” button_one_text_color__hover_enabled=”off” button_two_text_color__hover_enabled=”off” button_border_width__hover_enabled=”off” button_one_border_width__hover_enabled=”off” button_two_border_width__hover_enabled=”off” button_border_color__hover_enabled=”off” button_one_border_color__hover_enabled=”off” button_two_border_color__hover_enabled=”off” button_border_radius__hover_enabled=”off” button_one_border_radius__hover_enabled=”off” button_two_border_radius__hover_enabled=”off” button_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_one_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_two_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_bg_color__hover_enabled=”off” button_one_bg_color__hover_enabled=”off” button_two_bg_color__hover_enabled=”off”][/et_pb_contact_field][/et_pb_contact_form][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Similar Posts