Vitamin C murah
Vitamin C murah

Bila sebut tentang Vitamin C memang berlambak sangat dipasaran. Tinggal pilih sahaja. Ada yang murah, ada yang mahal, ada yang semulajadi, ada yang sintetik. Sampaikan kadang tu tak tahu nak pilih macam mana betul tak? Dalam entry Adaa yang bertajuk Vitamin C: Ketahui fungsi, kesan kekurangan, simptom kurang vitamin C terhadap tubuh anda Adaa ada kongsikan apa kesan kekurangan, kelebihan Vitamin C untuk badan, siapa yang perlukan, bagaimana cara memilih vitamin C yang betul dan selamat dan banyak lagi info tentang Vitamin C yang boleh anda rujuk. Jadi, kali ini adaa takkan sentuh dah bab tu. Adaa cuma nak bagitahu anda, promosi bulan ini yang pastinya memang menarik sebab inilah masanya anda nak dapatkan Vitamin C murah yang bukan sahaja berkualiti tinggi malah selamat serta terbukti berkesan! Vitamin C murah? Ya, memang murah tau. Tapi sebelum tu jom tengok video pendek ni sekejap.

Itu secara ringkasnya kenapa anda perlukan vitamin C terutamanya Vitamin C Shaklee yang terbukti berkesan.

PROMOSI 21-31 MEI 2018: VITAMIN C MURAH!

 

Kenapa murah? Biasanya memang dah murah pun. Mana taknya, hanya dengan RM97.50 sebotol, anda boleh dapat 180 biji vitamin C yang bertahan selama 6 bulan penggunaan! Sehari dalam RM0.50 sahaja lebih kurang. Kalau nak makan oren 7 setengah biji tak dapat harga tu tau. Ini sebiji sehari je dah dapat khasiat yang sama dengan 7 setengah biji oren. Murah ke tak murah?

Bulan ini Shaklee bermurah hati untuk memastikan anda kekal sihat dengan memberikan anda potongan harga sebanyak 10% lagi! wow! murahnya dek non! Kalau yang jadi ahli tu lagi lah berganda penjimatan. Sesuai sangatlah dengan waktu-waktu nak raya ni.

TINGGAL 3 HARI SAHAJA LAGI!

 

Jujur adaa cakap ya, Vitamin C Shaklee ni sangat istimewa sampaikan sentiasa licin tau. Apa lagi bila waktu promosi macam ni. Jadi, jangan lepaskan peluang anda. Tak rugi pun anda beli sebab ini adalah vitamin asas yang diperlukan oleh badan kita.

Hari ni adaa kongsi sikit testimonial mereka yang telah mencuba vitamin C shaklee ni. Memang terlalu banyak untuk dikongsi jadi, kali ini adaa kongsi mana yang mampu ok? Boleh pergi ke VITAMIN C

Sekiranya anda ingin mendapatkan promosi bulan ni, segera hubungi Adaa ok? Jangan terlewat pula. Selalunya ramai yang hubungi adaa sebaik sahaja promosi tamat. Kecewa tau! Jadi, segera-segera ok?

Hubungi Kami.

Untuk sebarang pembelian produk, pertanyaan berkaitan produk, konsultasi percuma dan peluang perniagaan dan pendapatan dengan Shaklee, hanya hubungi kami untuk info lanjut.

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee!

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This