Bersempena hari sabtu ni memang semua ibu-ibu biasalah lah kan akan berfikir nak sarapan apa pagi ni. Semua orang cuti, jadi ini masa terbaik nak makan bersama. Tapi nak buat resepi yang susah kang ada bahan tak cukup lah apa lah. Jadi, hari ni Adaa nak kongsi resepi pancake yang mudah, berkhasiat, sedap, yummeh! Resepi pancake ni adaa dapat di Youtube dan yang bagusnya sebab ada guna protein, ada vitamin dari buahan segar. Pendek kata tak rasa bersalah lah makan pancake ni :). Jom tonton video diatas untuk tahu apa resepi pancake yang adaa katakan ni.

RESEPI PANCAKE PROTEIN BLUBERRY

BAHAN-BAHAN

 

  • 2 skop serbuk protein. ( dalam kes ni, Adaa cadangkan ESP Shaklee atau Mealshake Shaklee sebab memang ada rasa vanila)
  • 1 biji telur
  • 1/3 cawan susu segar
  • 1/4 sudu kecil baking soda
  • 1/4 sudu kecil ekstrak vanila
  • Sedikit buahan segar: blueberry, raspberry, strawberry

CARA-CARA

 

Hanya gaulkan semuanya bersama dan masak atas kuali non-stick. Hidangkan bersama buahan segar. Siap!

Bagusnya resepi pancake ni sebab ianya tidak menggunakan tepung tetapi menggunakan serbuk protein yang terbukti lebih banyak khasiat dan manfaat. Sedap pun sedap, kenyang pun kenyang, sihat pun sihat.

“Ala kak, takda ESP atau Mealshake”. Takpe, boleh jer guna tepung tapi nak lebih sihat, gunalah serbuk protein macam resepi atas tu. Banyak manfaat dik oi. Takda? Boleh dapatkan dari Adaa ok? ūüôā

Selamat mencuba!

 

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee! 

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This