Vitamin C Shaklee telah dicipta pada tahun 1981. Maksudnya, dah 37 tahun dipasaran! Bayangkan berapa banyak testimonial Vitamin C Shaklee yang nak dikumpul kan. Dalam galeri ini kami cuba himpunkan sebanyak mungkin testimonial Vitamin C Shaklee yang boleh untuk anda. Bak kata orang see it to believe it. Jadi, ini khas untuk anda yang masih belum merasai kehebatan Vitamin C Shaklee.

 

Apa Keistimewaan Vitamin C Shaklee?

 

Vitamin C Shaklee sangat istimewa berbanding vitamin C lain dipasaran. Ini kerana, ianya dirumus dengan teknologi pembebasan berterusan secara semulajadi atau sustained release. Apa tu? Jika kita makan vitamin C 1000mg contohnya, badan kita akan menyerap jumlah tertentu dan selebihnya akan dibuang melalui air kencing dan sebagainya. Jadi, walaupun anda makan 1000mg, badan mungkin dapat menyerap hanya 100mg pada masa itu dan selebihnya disingkirkan.

Berbeza dengan Vitamin C Shaklee, jika anda ambil sebiji vitamin C 500mg, sejam pertama hanya 100mg dilepaskan dan diserap oleh tubuh. Sejam kedua, 100mg lagi dibebaskan dan diserap dan begitulah seterusnya sehingga 5 jam. Jadi tiada yang terbazir! Setiap tablet Vitamin C Shaklee mengandungi 7.5 biji hidangan sebiji buah termasuk kulitnya. Pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut berlaku setiap sejam kedalam tubuh kita. Jadi,  badan mendapat manfaat yang diperlukan secara berterusan. Hebat kan?

Oleh sebab itu, kesan pengambilan Vitamin C Shaklee ni lebih baik jika dibandingkan dengan vitamin c lain dipasaran. Nak tahu apa Shaklee Effect pengguna? Lihat testimonial Vitamin C Shaklee yang dah kami himpunkan digaleri ini. InsyaAllah akan sentiasa di tambah dari masa ke semasa.

Testimonial Vitamin C Shaklee

Fakta Penting Vitamin C Shaklee

 

Tahukah anda? Dalam sebotol Vitamin C Shaklee ni ada 180 biji yang bersamaan dengan 1350 biji buah oren. Macam mana boleh sumbat semua khasiat 1350 biji tu dalam hanya sebotol kecil ni? Jangan tak percaya, inilah khasiat yang anda dapat hanya dalam sebotol vitamin C.

Dan tahukah anda juga Shaklee TIDAK menggunakan oren sebaliknya mereka mengekstrak Vitamin C dari JAGUNG? Sebab itulah mereka yang mempunyai perut sensitif boleh makan vitamin C Shaklee ni sebab takkan pedih perut tu. Yang ada gastrik, contohnya, jika anda tercari-cari vitamin C yang sesuai, ini untuk anda!

Dah lihat sendiri real testimonial Vitamin C Shaklee kan? Rugi sangat kalau anda sendiri tak cuba.

Harga Vitamin C Shaklee

 

Sebotol mengandungi 180 biji dengan harga RM97 sahaja. Boleh tahan sehingga 6 bulan. Sehari baru RM 0.54 sen. Untuk khasiat yang bersamaan dengan 7.5 biji oren dengan harga tu, berbaloi ke tak? Anda nilaikan lah sendiri.

Sekiranya anda mendaftar sebagai ahli Shaklee, dah tentu lebih banyak kelebihan termasuk potongan harga yang banyak untuk anda. Lebih jimat, lebih berbaloi.

Hubungi kami segera untuk pembelian dan konsultasi percuma. Mana tahu nanti gambar anda pula ada digaleri kami ni 🙂

HUBUNGI KAMI

Sekiranya anda ingin membuat pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi atau pembelian produk, boleh hubungi kami segera. 

Kami juga membuka peluang untuk anda menyertai team kami yang berpengalaman lebih 21 tahun sebagai rakan niaga dan memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri. Jom jadi jutawan sihat!

Pin It on Pinterest

Share This