Bulan ni promosi lebih menarik untuk anda. Shaklee bermurah hati untuk berikan satu botol Radiance C+E yang bernilai lebih RM400! Banyak tu!  Dalam satu botol ni pula ada 60 kapsul emas yang berharga untuk kulit anda. Kalau tak hebat, taklah harganya pun sampai RM400 lebih. Jadi boleh nilaikan sendiri lah kan.

Apa itu Radiance C+E

Radiance C+E

Cantik kan kapsul emas tu? Bukan setakat cantik, malah kandungan didalamnya juga sangat berharga untuk kulit anda!

Setiap satu kapsul emas ini mengandungi 20% kandungan Vitamin C tulen yang telah dipatenkan dan Vitamin E serta ekstrak sel raspberry. Untuk pengetahuan anda, diluar sana, belum ada kosmetik atau kapsul seperti ini yang memberikan anda sehingga 20% Vitamin C asli. Paling tinggi pun mungkin sekadar 15%. Jadi, belum ada produk seumpanya ini! Gabungan bahan utama ini boleh membantu menegangkan kulit, mencerahkan, mengurangkan garis halus dan kedutan. 

Sekiranya anda sudah mula menunjukkan kehadiran jeragat, garis halus disekitar mata, mulut dan tepi mata, berjerawat, ini merupakan peluang anda untuk tampil lebih cantik!

Radiance C+E ini membantu mengurangkan kehadiran tompok penuaan seperti jeragat, melicinkan tekstur kulit, dan membantu memperbaiki tona kulit secara keseluruhan. 

Lebih menarik lagi, kapsul emas ini diperbuat daripada tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan difomulasi tanpa sebarang bahan pengawet. 

Fungsi Bahan Utama

Seperti yang adaa nyatakan diatas tadi, ianya diformulasi daripada gabungan 3 bahan utama iaitu Vitamin C tulen, Vitamin E dan ekstrak sel raspberry. Bagaimana setiap satunya berfungsi dalam membantu anda mendapatkan kulit yang lebih sihat dan cantik?

Bagaimana Radiance C+E Melindungi anda?

Kapsul emas ini melindungi kulit anda melalui 4 cara iaitu:

Ujian Oksidasi 20% Vitamin C tulen

Kalau Adaa duk cerita panjang-panjang, mungkin masih ada yang belum dapat gambaran jelas bagaimana pentingnya Vitamin C dan Vitamin E ni dalam melindungi kulit.

Jadi, Adaa akan tunjukkan melalui satu ujian oksidasi dengan menggunakan epal, satu kapsul Radiance C+E serta kosmetik dari jenama lain sebagai perbandingan.

Bayangkan epal tersebut adalah kulit anda yang terdedah kepada pelbagai kotoran, pencemaran serta pancaran UV setiap hari. Lihat perbandingan jika ianya dilindungi dengan kapsul emas Youth ini.

 

Lihat bagaimana epaal itu rosak dan membusuk hanya dalam 6 jam sahaja!

Kulit kita juga begitu. Jika tidak dilindungi dengan betul, kita akan:

  • Tua sebelum waktunya
  • Berjeragat
  • Muncul tompok penuaan degil
  • Kulit menjadi gelap
  • Sel lambat diperbaharui
  • Kulit kusam
  • Tona tidak sekata
  • Tekstur kulit yang kasar dan berjerawat

Vitamin C ni antara vitamin terpenting dan paling asas yang perlu ada untuk manusia. Kita tidak boleh menghasilkan Vitamin C. Lebih tak seronok lagi kerana Vitamin C sangat mudah termusnah walaupun hanya dengan stress, pencemaran dan persekitaran yang panas.

Jadi, amat-amat penting untuk kita ambil vitamin C melalui pemakanan atau suplemen dan juga penggunaan luaran seperti kapsul emas ini. Barulah kulit anda dilindungi dan lebih sihat! Cantik dan muda tu sudah tentu satu BONUS.

Nak Kapsul Emas Percuma?

Untuk mendapatkan satu botol secara Percuma, anda hanya perlu membuat pembelian mana-mana rangkain produk YOUTH Shaklee sebanyak 200uv keatas dan anda layak menerima Radiance C+E bernilai lebih RM400 secara percuma!

Ini merupakan cadangan sahaja mengikut jenis kulit dan masalah kulit anda. Jika anda ada pilihan anda sendiri contoh nak beli pencuci muka 5 tiub untuk diri sendiri dan kawan-kawan pun boleh. Lebih dah 200uv.

Sekiranya anda mahu kami bantu dengan pemilihan produk yang sesuai, hubungi sahaja kami ok!

Bersedia untuk kelihatan lebih muda?

Hubungi kami segera untuk sebarang pertanyaan berkaitan Youth Shaklee Skin Care, konsultasi percuma atau promosi terkini

HUBUNGI KAMI

Sekiranya terdapat sebarang persoalan mengenai kesihatan dan nutrisi, berminat untuk mendapatkan Ebook kami atau anda berminat untuk memulakan perniagaan secara online dan menambah pendapatan, sila hubungi kami kerana kami menawarkan pelbagai peluang perniagaan untuk anda serta membantu anda untuk membina perniagaan anda.

Jom jadi jutawan sihat!

contact us

+60179329859

Email Me

Pin It on Pinterest

Share This