Parut 1

“Geli tengok muka kau! Kotor gila!” Sedihnya bila kawan kata macam tu. Kalau dah namanya kawan, mulut memang takda nak bertapis. Dulu jerawat teruk, dah hilang jerawat, penuh parut pulak satu muka. Adaa pernah tengok tutorial make-up secara online, kata orang tu, parut biasa ni ok lagi sebab boleh tutup dengan ‘concealer’ tapi kalau jerawat, jerawat batu, parut berkawah, tempek lah 14 lapis pun tetap akan nampak juga. Memang tak ada peluang lah nak jadi licin macam kulit artis korea tu.

Dulu, adaa pun ingat parut jenis berkawah ni tak boleh nak hilang. Yelah, sebab berlekuk sana sini macam permukaan bulan kan. Macam di gali-gali. Macam mana isi tu nak penuh balik dan sekata dengan kulit lain? Jadi, selalunya berdoa sangat muka tak naik jerawat yang boleh tinggalkan parut berkawah. Tapi, percaya atau tidak (sila percaya), rupanya parut jerawat berkawah ni boleh hilang!!

 

TESTIMONIAL PARUT JERAWAT BERKAWAH

Ini Adaa kongsikan dulu 3 gambar testimonial pengguna. Tengok betul-betul dulu ok?

 

Parut 2
Parut 2
Parut 2

Dah tengok? Kalau gambar tu tak jelas sekalipun kita boleh nampak parut yang berkawah tu kan? Selalunya Adaa jumpa jenis kulit macam ni lebih banyak pada lelaki lah berbanding perempuan. Tapi sebenarnya, diluar sana tak kira samada lelaki atau perempuan ramai yang mengalami masalah ni.

Malu, segan, rendah diri semua ada bila kulit muka ada masalah macam ni. Bukan apa, bila kita jumpa orang, yang orang nampak dulu muka kita lah pastinya. Jadi, kalau kita tak yakin dengan diri disebabkan kulit muka tak secantik yang diharapkan, memang segan lah nak jumpa orang. Kalau yang bujang pula, lagilah. Selalu masalah macam ni terjadi sekitar usia 20-30an. Tengah seronok berkawan, cari pasangan. Jadi penampilan yang bersih, kemas, yakin memang penting lah masa-masa macam ni.

Alhamdulillah, ada penyelesaian untuk masalah parut jerawat jenis berkawah ni. Dah tengok gambar diatas kan? Nampak sebarang perubahan?

Untuk pengetahuan, perubahan tu ada yang tak sampai sebulan pun!

Lain orang memang lain tindak balas dan kesan. Tapi insyaAllah, dengan Youth, anda akan dapat perubahan seawal 8 minggu sekurang-kurangnya.

Youth merupakan produk penjagaan kulit yang terbaru dari Shaklee dan ianya setanding dengan jenama terkemuka seperti SKII, Estee Lauder diluar sana. bezanya, ia lebih baik! Sebab apa adaa berani cakap macam tu, kerana ianya semulajadi dan organik. 

Disebabkan ianya merupakan produk penjagaan kulit yang dikeluarkan oleh syarikat nutrisi dan bukannya syarikat kosmetik, jadi fokusnya lebih kepada memulihkan kulit dari dalam dan luar sekali. Kebanyakan produk kosmetik hanya menyelesaikan masalah secara luaran, di permukaan kulit bukan dari dalam. jadi, bila berhenti guna, masalah kulit yang sama jadi balik.

Berbeza dengan Youth, bahan-bahan yang digunakan adalah dari sumber botani dan mempunyai khasiat yang sangat tinggi. Kalau dulu anda perlu pilih samada nak yang semulajadi tapi tindakan atau keberkesanannya lambat, atau nak pilih yang kesan cepat tapi mengandungi bahan kimia bahaya, kini tak perlu pilih. Youth bukan sahaja selamat dan bebas daripada lebih 1500 bahan kimia bahaya malah mampu memberi kesan dalam tempoh yang singkat. 

Produk diluar sana semakin lama semakin menakutkan sebab kesan memang berkesan, cepat pula tu tapi rupanya penuh dengan bahan kimia bahaya! Berapa ramai yang datang kepada Adaa bagitahu kulit mereka rosak sebab salah guna produk. Dan percayalah anda semua, bukan senang nak pulihkan kulit tu balik tau. Dah lah duit habis beribu. Ya, beribu-ribu sampai mereka ni trauma nak cuba produk. Sebab tu Adaa nasihatkan cari yang betul-betul selamat dan berkualiti. Jangan terus percaya dengan iklan di media sosial.

Nak tahu apa yang YOUTH ni boleh buat, boleh beri, anda boleh baca dan kaji sendiri di SINI. Nak lebih menarik, Adaa dah siapkan satu channel telegram untuk anda dengar (kalau tak sempat nak baca kan, dengar je) dan fahamkan sendiri keistimewaan Youth Shaklee ni. Dalam Channel tersebut, adaa letak sekali link testimonial. Boleh dengar di sini —-> https://t.me/joinchat/AAAAAEZ1M7h3eb1VkDJxYA

PROMOSI YOUTH SEPTEMBER 2018

Bulan ini masih berbaki 8 hari. Sempat lagi bagi yang nak rebut promosi bulan ni. Bukan setakat dapat HADIAH PERCUMA tau, anda juga dapat:

  • KEAHLIAN PERCUMA
  • REBAT TUNAI
  • PENGHANTARAN PERCUMA
  • HADIAH ISTIMEWA
  • POTONGAN HARGA SEBAGAI AHLI SHAKLEE (trust me, it makes a huge different!)

Kalau anda salah seorang yang ada masalah macam ni, hentikan bereksperimen dengan kulit anda. Baiki dengan nutrisi yang sepatutnya bukan ‘cover’ je. Pulihkan dari dalam dan luar sekali. InsyaAllah pasti ada kesan positif!

Nak order, tekan aja button pink tu.

HUBUNGI KAMI

Sekiranya anda ingin membuat pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi atau pembelian produk, boleh hubungi kami segera. 

Kami juga membuka peluang untuk anda menyertai team kami yang berpengalaman lebih 21 tahun sebagai rakan niaga dan memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri. Jom jadi jutawan sihat!

Pin It on Pinterest

Share This