“Akak, saya nak jadi ahli Shaklee tanpa bayar yuran boleh tak?” Seloroh seorang pelanggan. “Eh, dah pasti boleh!” Jangan tak tahu, Adaa tak bergurau tau bila Adaa katakan yang anda boleh jadi ahli Shaklee secara percuma sahaja. Simpanlah duit untuk pendaftaran tu elok-elok dalam poket tau. Macam mana caranya sampai boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee tak payah bayar?

Jadi Ahli Shaklee

 

CARA JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA SAHAJA!

Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee sebenarnya anda ada dua pilihan iaitu:

1) Pembayaran sebanyak RM75 termasuk postage atau;

2) Buat pembelian produk sebanyak RM700 keatas dan anda terus menjadi ahli Shaklee secara automatik tanpa perlu membayar yuran keahlian!

 

PERCUMA!

Tak kisahlah produk itu untuk anda seorang atau keluarga anda atau kawan-kawan anda sekalipun, janji, pembelian dalam satu resit melebihi 200uv atau lebih kurang RM700 keatas, anda akan mendapat keahlian secara percuma atas satu nama dan ID.

Bukan itu sahaja, anda juga akan mendapat rebat tunai pada bulan berikutnya masuk terus kedalam akaun anda. Wah, murah hati sangat ni. Dah lah daftar ahli Shaklee pun percuma, produk pun dapat, harga ahli pun dapat, promosi harga ahli pun dapat, siap dapat duit lebih lagi bulan depan.

Selain daripada itu anda juga boleh menikmati semua kelebihan sebagai ahli Shaklee selama mana anda bergelar ahli Shaklee.

Sekiranya anda ingin mendapatkan keahlian secara percuma tetapi tidak tahu produk apa yang bersesuaian dengan anda, jangan risau kerana kami boleh membantu.

Hanya hubungi kami, pengedar Shaklee anda untuk mendapatkan produk yang tepat dengan masalah anda, konsultasi percuma dan cara makan yang betul

Dah bersedia nak daftar sebagai ahli shaklee dan merasai semua kelebihan sebagai ahli Shaklee?

Hubungi Kami.

Untuk sebarang pembelian produk, pertanyaan berkaitan produk, konsultasi percuma dan peluang perniagaan dan pendapatan dengan Shaklee, hanya hubungi kami untuk info lanjut.

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee!

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This