Agen sah Shaklee

Apa yang anda nak? Kalaulah tiba-tiba ada pari-pari datang, tanya anda apa yang anda inginkan, agak-agak berapa panjang senarai anda nak bagi kat pari-pari tu? Pernah tak anda terfikir apa sebenarnya yang anda inginkan? Bangun setiap pagi pastinya kita terfikir, nak pergi kerja, cari duit demi keluarga, nak bercuti ke tempat peranginan menarik, nak bebas hutang, nak bersedekah semahunya, dan banyak lagi. Pendek kata, senarai tu macam takde penghujung kan? Sebenarnya, kita boleh dapat apa yang kita impikan tetapi kena bekerja keras lah. Duit tu takkan datang bergolek kecuali macam P.Ramlee dalam 3 Abdul. Tau-tau je dari dalam mimpi kata ada harta peninggalan ayahnya. hehe Percaya tak, dengan menjadi ejen sah Shaklee, anda berpeluang memenuhi impian anda? Jadi Ejen Sah Shaklee? Macam takde kelas je. Ish, jangan pandang rendah dulu ya. Adaa pernah kenal dengan seorang ejen sah Shaklee yang pendapatan bulanannya mencecah sehingga 700 ribu sebulan! YA ANDA TAK SALAH BACA DAN SAYA TAK SALAH TULIS. Kadang lebih dari tu, kalau terkurang sikit pun masih banyak kan? bukan RM700, bukan pula RM7000 (ini pun dah banyak), dan bukan juga RM70,000 (ini kalau dapat tiap-tiap bulan Allah bersyukurnya). Memang tak semua ejen Shaklee dapat pendapatan sebegitu tetapi kalau berusaha, anda juga mampu mencapainya.

 

Ejen Sah Shaklee 1

DUIT BUKAN SEGALANYA

 

Memang betul dan Adaa setuju 100%. TETAPI, ada tetapinya, setiap perkara memerlukan duit. Terutama sekali jika kita ingin beribadah lebih, dah pasti memerlukan duit. Dalam Islam sendiri kita dianjurkan untuk menjadi kaya. Bukan untuk berjoli tetapi membantu keluarga seagama melalui sedekah dan sebagainya.

Dari dulu Adaa memang teringinkan kehidupan yang bebas hutang, ada masa bersama keluarga serta kebebasan kewangan. Alangkah mudahnya untuk kita lebih membantu sesama sendiri kan. Ini tidak, kalau diri sendiri pun tak cukup makan, tak terbela, macam mana nak bantu orang lain.

BINA PERNIAGAAN ANDA SEBAGAI EJEN SAH SHAKLEE

 

Tidak kiralah anda bekerja atau tidak, anda boleh membina perniagaan anda sendiri. Bagi yang ingin menjadi ejen sah Shaklee sepenuh masa, dah pasti lebih banyak yang anda boleh lakukan dan insyaAllah pendapatan anda juga akan sama banyaknya.

Bagi yang bekerja, anda juga ada peluang untuk bina perniagaan anda sebab sekarang dunia dihujung jari. Semua boleh dilakukan secara online. Semua orang ada 24 jam sehari. Jadi ada peluang yang sama.

Berapa ramai Jurutera, Doktor serta badan professional lain yang dah pun menjadi EJen sah Shaklee dan merasai pendapatan bulanan berkali-kali ganda dari gaji mereka. Jadi, mereka dah buktikan yang mereka boleh lakukannya.

Tambahan pula bisnes ini tak memerlukan anda untuk bayar sewa kedai, kumpul stok beribu, bayar pekerja semua tak perlu. Modal pun tak sampai seratus. Mana nak cari peluang bisnes macam ni ye tak?

SERTAI TEAM KAMI [ MAKE EVERYONE’S LIFE BETTER]

 

Di Adaa Inspiration Enterprise, kami ingin membantu anda merasai pendapatan yang lumayan selain kesihatan yang lebih baik dan masa yang lebih bersama keluarga.

Kami mencari wakil di setiap negeri bagi memudahkan pengguna mendapatkan produk Shaklee dari anda. Kita bantu orang, orang juga akan bantu kita. Sama-sama kita perbaiki kehidupan kita supaya menjadi lebih baik.

Takde masa? Jauh nak jumpa? Takpe. Kami boleh buat kelas secara online, coaching secara online. Di sini, kami adalah keluarga anda. Be comfortable with us. Tak tahu boleh tanya. Tak reti boleh minta ajar. Nak mengadu suka duka berniaga pun boleh. Nak kongsi pengalaman silakan. Takda masalah punya.

Kami sememangnya mencari anda!

 

NIKMAT TERBESAR

 

Memang seronok dapat jana pendapatan, pergi trip luar negara bersama Shaklee, ada penginapan mewah dan pelbagai bonus tahunan. Tapi, ada satu nikmat yang Adaa rasa, Adaa perlu kongsi dengan anda.

Bayangkan, orang yang terdekat dengan anda, mungkin ayah, ibu, adik beradik, anak-anak, menjadi lebih sihat dengan bantuan anda. Tidakkah anda berasa sangat bersyukur untuk mereka? Ya, segalanya di tangan Allah. Tetapi jika kita membantu mereka berusaha demi kesihatan mereka dan ianya berhasil, adaa rasa itu adalah satu nikmat dan kepuasan yang sangat besar.

Anda akan rasa sendiri bila mereka telefon anda, katakan yang mereka makin sihat, makin pulih. Rasa nak nangis. Walaupun mereka tu orang asing, tapi saat tu rasa macam bercakap dengan keluarga sendiri.

Apa yang Adaa nak katakan, jadi ejen sah Shaklee ni bukan sekadar memberi peluang pendapatan tetapi lebih dari itu. Dan di Shaklee juga kami bukan seperti majikan dan pekerja tetapi lebih kepada keluarga. We are Shaklee Family.

Nak sertai kami? Jom! Ubah hidup anda!

Hubungi Kami.

Untuk sebarang pembelian produk, pertanyaan berkaitan produk, konsultasi percuma dan peluang perniagaan dan pendapatan dengan Shaklee, hanya hubungi kami untuk info lanjut.

KAMI PENGEDAR SHAKLEE ANDA!

Produk Shaklee hanya boleh didapati melalui HQ, Cawangan di setiap negeri dan melalui Shaklee Independent Distributor yang sah sahaja (itu kami!). Selain daripada itu, ianya tiada kaitan dengan pihak Shaklee. Shaklee tiada stokis, tidak ada sebarang e-commerce  platform selain www.Shaklee2u.com. Dapatkan Shaklee dari sumber yang sah!

PENGHANTARAN & COD

Kami menggunakan khidmat Pos Laju, Gdex dan Citylink untuk penghantaran produk. Produk akan sampai kepada anda dalam 1-5 hari bekerja.

Kami juga sudi membuat COD bagi mereka yang tinggal berhampiran kawasan kami.

NAK JADI PENGEDAR MACAM KAMI?

Nak jana pendapatan dengan Shaklee bersama-sama team Adaa Inspiration Empire (AIE)? Kami menyediakan kelas secara online, mentor-mentor yang aktif dan berpengalaman serta jadual yang fleksibel. NIkmati bonus bulanan anda beserta banyak manfaat sebagai ahli Shaklee! Kami bersedia membantu anda! Ketahui manfaat sebagai ahli Shaklee!

Service hour: 24 hours 7 days a week

Cod: Seremban, Ampangan, Kuala Pilah, Senawang, Seremban 2

Delivery: Seluruh Malaysia juga luar negara!

Pin It on Pinterest

Share This